Forum www.zmotoryzowani.bo.pl
www.freeriders.bo.pl ;]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lamborghini Murciélago LP640

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zmotoryzowani.bo.pl Strona Główna -> Samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matik777
Admin



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski

PostWysłany: Sob 17:18, 25 Lut 2006    Temat postu: Lamborghini Murciélago LP640

Jeśli kiedykolwiek niezbadane siły wszechświata pozwolą Ci zasiąść w tym fotelu, chwycić tę kierownicę i pomachać tym drążkiem zmiany biegów, to staniesz się matadorem z krwi i kości. Twój byk to Murciélago LP640.

Nie uczą tego w szkole, ale pewno mówiła Ci mama lub widziałeś na Discovery - matador to zapaśnik corridy, który w czasie rozgrywki z rozjuszonym bykiem zadaje zwierzęciu śmiertelny cios szpadą. W przypadku zmechanizowanego byka sytuacja jest nieco inna. Jak kiedyś staniesz oko w oko z Lambo, nie będziesz miał pewnie szpady. Pal licho tę prymitywną broń. Jeśli nie będziesz miał umiejętności, to rozjuszone byczysko z Sant' Agata Bolognese zabije Cię na pierwszym zakręcie.

Murcielago LP640 to taki face lifting poprzedniej wersji. Pomajstrowano nieco przy nadwoziu - teraz jest jeszcze bardziej agresywne, podniecające i szarlatańskie. Jeśli nie masz wstydu, możesz zamówić przezroczystą pokrywę silnika. Wtedy będziesz mógł bez przeszkód obnosić się z mechanicznym sercem swojego zwierzęcia. Poprawiono też wygląd wnętrza, dodano nowe tapicerki i system nawigacji. Poza tym wzięto na tapetę zawieszenie, skrzynię biegów, system wydechowy, hamulce (w opcji ceramiczne tarcze) i elektronikę.

Ale silnik jest najważniejszy. Pozostało 12 cylindrów, ale pojemność wzrosła z 6,2 do 6,5 litra. Moc to już nie mikre 580 KM. Teraz jest 640 mechanicznych źrebaków pod maską. W zestawie tez 660 Nm osiągalnych przy 6000 obr/min. Przyspieszenie od zera do setki to kwestia 3,4 sekundy (poprzednik - 3,8 sekundy). Prędkość maksymalna jest tak niesamowita najwyraźniej, że nie nadaje się do publicznej wiadomości. W walce z konkurencją na drodze pomoże Lambo stały napęd na cztery koła.

Fajne zwierzę domowe z tego włoskiego byczka, prawda? Bądź grzeczny, kup sobie szpadę i czekaj - kto wie, kiedy sprawisz sobie nowego, czarnego i rozjuszonego do granic możliwości byka...





Co za auto


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez matik777 dnia Wto 15:25, 28 Lut 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomas
Moderator



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:17, 27 Lut 2006    Temat postu:

Dla mnie jest za bardzo podobny do poprzednich modeli tej marki.

Niepotrzebnie ma napęd na 4 koła, wszystkie inne szanujące się marki wyścigowe mają tylni napęd co pomaga bardzo w zakrętach, osiągi byłyby chyba jeszcze lepsze Wink
Do tego zwiększyli moc silnika, który ma 640 koni ale po co to rozkładać na 4 koła Think


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zmotoryzowani.bo.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin