FaZi
Moderator
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 1357
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sędziszów CiTy
|
Wysłany: Nie 20:03, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ja napisze informacje o moim samochodzie (nie wklejam tylko pisze)
SILNIK / o zaplonie iskrowym, czterosuwowym, czterocylindrowym, rzedowym, chlodzony ciecza, z walkiem rozrzadu w kadlubie umieszczony podluznie z przodu, napedzajacy kola tylne
Sreednica cylindra 77mm
Skok tloka 79,5 mm
Pojemnosc skokowa 1481 cm (kwadratowych)
Stopien sprezania 9,2
Moc maxymalna 60 kW (82 KM)
Predkosc obrotowa mocy maxymalnej 5200 obr/min
Moment maxymalny 112 N *m
Prdkosc obrotowa moemntu maxymalnego 3400 obr/min
Uklad rozrzadu / walek rozrzadu w kadlubie, podparty na trzech lozyskach, napedzanych od walu korbowego za pomoca paska zebatego
Uklad chlodzenia / zamkniety o biegu wymuszonym przez pompe odsrodkawo, termostat, chlodnica, zbiornik wyrownawczy, wentylator elektryczny sterowany termowylacznikiem
Wentylator / elektryczny
- temp. wlaczenia - 92 stopnie C
- temp. wylaczenia 87 stopni C
Pasek klinowy / napedu pompy cieczy chlodzacej i alternatora
Uklad zasilania / Pompa paliwa / przponowa, napedzana mechanicznie od walka rozrzadu
Uklad zaplonlowy / akumulatorowy, elektroniczny/ rozdzielaczowy beztryskowy, o wyladowaniu indukcyjnym
Sprzeglo / cierne, jednotarczowe, suche ze sprezyna centralna, sterowana mechanicznie, z samoczynna regulacja luzu
Srednica okladzin ciernych
- zewn. 200 mm
- wewn. 130 mm
Skrzynia bioegow / mechaniczna, pieciobiegowa plus bieg wsteczny, biegi do przodu synchronizowane
Wla napedowy / dwuczesciowy, rurowy, z lozyskiem kulkowym zakrytym osadzonym w gumie (z podpora elastyczna) w koncu walu przedniego, z przegubem elastycznym na wale przednim od strony skrzyni biegow, z dwoma przegubami krzyzakowymi na wale tylnym
Zawieszenie tylne / niezalezne, na podwojnych wachaczach poprzecznych nierownej dlugosci, sprezynach srubowych i amortyzatorach hydrauliocznych teleskopowych dwustronnego dzialania, ze stabilzatorem poprzecznym pretowym
Zawieszenie tylne / zalezne, sztywny most na 2 poleliptycxznych resorach wzdluznych, z dwoma wzdluznymi drazkami reakcyjnymi i dwoma amortyzatorami hydrualicznymi teleskopowymi dwustronnego dzialania
Piasta tylnego kola / na lozysku kulkowym osadzonym na pochwie tylnego mostu
Uklad hamulcowy / Hamulec roboczy / hydrauliczny, dwuobwodowy (podzial na przod i tyl) ze wspomaganiem podcisnieniowym
Predkosc maxymalna
- 150 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|