Forum www.zmotoryzowani.bo.pl
www.freeriders.bo.pl ;]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie macie auta ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zmotoryzowani.bo.pl Strona Główna -> Samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomas
Moderator



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:50, 18 Mar 2006    Temat postu:

Taaaaaaaaaaaaa Smile

Nie przechwalaj się tak na forum Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FaZi
Moderator



Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 1357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sędziszów CiTy

PostWysłany: Nie 20:03, 04 Cze 2006    Temat postu:

Ja napisze informacje o moim samochodzie Smile (nie wklejam tylko pisze)

SILNIK / o zaplonie iskrowym, czterosuwowym, czterocylindrowym, rzedowym, chlodzony ciecza, z walkiem rozrzadu w kadlubie umieszczony podluznie z przodu, napedzajacy kola tylne

Sreednica cylindra 77mm
Skok tloka 79,5 mm
Pojemnosc skokowa 1481 cm (kwadratowych)
Stopien sprezania 9,2
Moc maxymalna 60 kW (82 KM)
Predkosc obrotowa mocy maxymalnej 5200 obr/min
Moment maxymalny 112 N *m
Prdkosc obrotowa moemntu maxymalnego 3400 obr/min

Uklad rozrzadu / walek rozrzadu w kadlubie, podparty na trzech lozyskach, napedzanych od walu korbowego za pomoca paska zebatego

Uklad chlodzenia / zamkniety o biegu wymuszonym przez pompe odsrodkawo, termostat, chlodnica, zbiornik wyrownawczy, wentylator elektryczny sterowany termowylacznikiem
Wentylator / elektryczny
- temp. wlaczenia - 92 stopnie C
- temp. wylaczenia 87 stopni C

Pasek klinowy / napedu pompy cieczy chlodzacej i alternatora

Uklad zasilania / Pompa paliwa / przponowa, napedzana mechanicznie od walka rozrzadu

Uklad zaplonlowy / akumulatorowy, elektroniczny/ rozdzielaczowy beztryskowy, o wyladowaniu indukcyjnym

Sprzeglo / cierne, jednotarczowe, suche ze sprezyna centralna, sterowana mechanicznie, z samoczynna regulacja luzu
Srednica okladzin ciernych
- zewn. 200 mm
- wewn. 130 mm

Skrzynia bioegow / mechaniczna, pieciobiegowa plus bieg wsteczny, biegi do przodu synchronizowane

Wla napedowy / dwuczesciowy, rurowy, z lozyskiem kulkowym zakrytym osadzonym w gumie (z podpora elastyczna) w koncu walu przedniego, z przegubem elastycznym na wale przednim od strony skrzyni biegow, z dwoma przegubami krzyzakowymi na wale tylnym

Zawieszenie tylne / niezalezne, na podwojnych wachaczach poprzecznych nierownej dlugosci, sprezynach srubowych i amortyzatorach hydrauliocznych teleskopowych dwustronnego dzialania, ze stabilzatorem poprzecznym pretowym

Zawieszenie tylne / zalezne, sztywny most na 2 poleliptycxznych resorach wzdluznych, z dwoma wzdluznymi drazkami reakcyjnymi i dwoma amortyzatorami hydrualicznymi teleskopowymi dwustronnego dzialania
Piasta tylnego kola / na lozysku kulkowym osadzonym na pochwie tylnego mostu

Uklad hamulcowy / Hamulec roboczy / hydrauliczny, dwuobwodowy (podzial na przod i tyl) ze wspomaganiem podcisnieniowym

Predkosc maxymalna
- 150 km/h


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zmotoryzowani.bo.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin